Σας Προτείνουμε


Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Πόσο μακριά είναι το Χόλιγουντ από την δημιουργία ΚΛΩΝΩΝ!!ΑΨΥΧΩΝ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ,ΣΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΥΛΩΝ!!

Δημοσιεύτηκε : 4/13/2012 |

Εντάξει είμαι συνομοσιωλογος του κερατά το δέχομαι,είμαι άρρωστος και τα βλέπω όλα στημένα, ψάχνω παντού σημάδια της φυλακής των ονείρων μου .
.αποδέχομαι την αρρώστια μου! Άλλα σε παρακαλώ αναγνώστη μου δες αυτές τις φωτο και πες μου εγώ φταίω και η αρρώστια μου η με βοηθάνε και αυτοί που μας έχουν ξεσκίσει !! Χολυγουντ η μεκα της ύπνωσης μας ,γιατί τόσο όμοια τα καλούπια? Φταίω να αρχίσω να σκέφτομαι για κλώνους!!! Εγώ φταίω να μιλήσω για άψυχους ?,για σωματικές πύλες? Γιατί το καλούπι πρέπει να μοιάζει τόσο πολύ?...λένε ότι το κανουν για να καλύπτουν τα κενά ...δηλαδή φεύγει ο ένας αστέρας έρχεται ο άλλος και το πρόβατο δεν αντιδρά πολύ!! Ο πελάτης δεν αντιδρά πολύ!! ο αποδοχεας ,εσύ το άμυαλο σου...η σούπα του μυαλού σου!! Γιατί ακόμα και στην εικόνα στάνταρ πρότυπο?...Εγώ θα φταίω δηλαδή αν αναλύσω τις φάτσες με γωνίες ,τριγωνομετρία ,χρώματα?...Θα είμαι άρρωστος να ψάξω

να βρω γιατί τόσο επίμονη στο ίδιο μοτίβο παράγωγης ....ανακύκλωσης από μούτρα??Που μας χτυπάνε ..αυτές οι φάτσες? ...Αν είναι δυνατόν!!!!!!!!!!!!!!Μια μόνιμη μουσική εικόνας ...ένα πρελούδιο από μόνιμες εικονοφατσες που διοικούν τα καταγώγια ...τα κρυφά περάσματα του μυαλού μας ..σαν όμορφοι μπαμπουλες!! Μα μόνο εγώ βλέπω δίδυμους παντού??????

______________________

Εγγραφείτε στην bet365 καταθέστε €10* ή και περισσότερα και θα δικαιούστε μπόνους 100% της κατάθεσης που πληροί τις προϋποθέσεις, μέχρι το πολύ €100*.

Εγγραφή τώρα.





_____________________
Ασφάλειες Αυτοκινήτων | Laptops | Δημοπρασίες | Best Deals | Αξεσουάρ


Next previous home